به روز رسانی شده در : یکشنبه 27 خرداد 1403 | ارسال مطلب
مهم ترین عناوین :
اخبار آموزش و پرورش
1403/03/01
فدانیک

به گزارش خبرگزاری فدانیک، لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از امروز -سه‌شنبه یکم خرداد-با حضور ۱۶ تیم ایران، ایتالیا، آرژانتین، صربستان، …

به گزارش خبرگزاری فدانیک، لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از امروز -سه‌شنبه یکم خرداد-با حضور ۱۶ تیم ایران، ایتالیا، آرژانتین، صربستان، کوبا، ژاپن، برزیل، ترکیه، بلغارستان، هلند، آلمان، فرانسه، آمریکا، کانادا، لهستان و اسلوونی شروع می‌شود سمیه‌های باقی مانده المپیک ۲۰۲۴ پاریس توزیع شود. هفته نخست لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ به میزبانی ترکیه و برزیل برگزار می‌شود، هفته دوم به میزبانی ژاپن و کانادا کار خود را دنبال خواهد کرد و دیدارهای هفته سوم در اسلونی و فیلیپین برگزار خواهد شد. تیم‌های راه یافته به دور نهایی در لهستان برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهند کرد. به این ترتیب صعود لهستان به دور پایانی به دلیل میزبانی قطعی است و این کشور برای دومین بار متوالی میزبان دور نهایی لیگ ملت‌ها خواهد بود. لهستان در سال ۲۰۲۳، در گدانسک توانست با برتری برابر آمریکا قهرمان شود.
ایران در دوره قبلی این رقابت‌ها (لیگ ملت‌های ۲۰۲۳) با هدایت بهروز عطایی در بین ۱۶ تیم در رتبه چهاردهم این مسابقات قرار گرفت تا عملکرد ضعیفی داشته باشد و همین مسئله شد موجب شد با پایین آمدن رنکینگ ایران در رده‌بندی، کار سختی برای صعود به المپیک داشته باشیم. تیم ملی والیبال ایران نیز در اولین دیدارش در این رقابت‌ها در مصافی حساس برابر صربستان قرار خواهد گرفت.
تاکنون فرانسه، لهستان، کانادا، برزیل، آلمان، ژاپن و ایالات متحده جواز حضور در المپیک را به دست آورده‌اند و صعود ایتالیا، آرژانتین و اسلوونی هم قطعی به نظر می‌رسد. صربستان، کوبا، هلند، ترکیه و ایران پنج کشوری هستند که برای تک سهمیه باقیمانده رقابت خواهند کرد که البته امتیاز صربستان بالاتر از سایرین است.
فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد که بالغ بر دو میلیون دلار جایزه به تیم‌ها می‌دهد.قهرمان مسابقات یک میلیون دلار، نایب قهرمان ۵۰۰ هزار دلار، تیم سوم ۳۰۰ هزار دلار و تیم چهارم ۱۸۰ هزار دلار دریافت خواهند کرد. تیم‌های پنجم تا هشتم نیز پاداشی به ترتیب تیم پنجم ۱۳۰۰۰۰ دلار، تیم ششم ۸۵۰۰۰ دلار، تیم هفتم ۶۵۰۰۰ دلار و تیم هشتم ۴۰۰۰۰ دلار دریافت خواهند کرد.
تیم برنده در هر مسابقه از لیگ ملت‌ها ۹۵۰۰ دلار دریافت خواهد کرد و بازنده نیمی از این مبلغ یعنی ۴,۷۵۰ دلار به جیب خواهد زد. بهترین بازیکن مسابقات می‌تواند ۳۰ هزار دلار به دست بیاورد و بهترین بازیکنان در هر پست نیز هر کدام ۱۰ هزار دلار جایزه دریافت خواهند کرد.


https://www.fadanik.com/?p=61836
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مجله اینترنتی فدانیک در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
نظرات و تجربیات شما

0 دیدگاه برای “جایزه میلیون دلاری لیگ‌ ملت‌های والیبال در انتظار تیم ملی

دیدگاه شما

ابتدا تمام فیلدها را تکمیل نمائید و بعد بر روی ارسال کلیک کنید.

1 / 10
مدل های پالتو به رنگ سال ۲۰۲۲ رنگ آبی بنفش (very pery)
2 / 10
انواع مدل مانتو چهارخانه 
3 / 10
نمونه هایی از مدل لباس نوزادی شب یلدا
نمونه هایی از مدل لباس نوزادی شب یلدا
4 / 10
پالتوهای مناسب برای زنان چاق
پالتوهای مناسب برای زنان چاق
5 / 10
مدل های لباس بندری شیک با طرح های زیبا
مدل های لباس بندری شیک با طرح های زیبا
6 / 10
مدل انگشتر برلیان زنانه
7 / 10
نمونه هایی از شیک ترین مدل انگشتر دخترانه فانتزی
نمونه هایی از شیک ترین مدل انگشتر دخترانه فانتزی
8 / 10
جدیدترین و شیک ترین مدل گوشواره های پیرسینگ
جدیدترین و شیک ترین مدل گوشواره های پیرسینگ
9 / 10
جدیدترین و بروزترین ست های حلقه نامزدی
جدیدترین و بروزترین ست های حلقه نامزدی
10 / 10
آرایش کدام سلبریتی مناسب ماه تولد شماست؟
آرایش کدام سلبریتی مناسب ماه تولد شماست؟

آخرین مطالب
آموزشی
اخبار روز